Efektivní komunikace v týmu
Jak zavádět a měnit normy na pracovišti
Efektivní komunikace na pracovišti je klíčovou součástí zdravého pracovního prostředí. Aby nám na pracovišti bylo dobře a dosahovali jsme k tomu požadovaných výsledků, je mimo jiné důležité vytvářet podpůrné prostředí. Zkrátka aby u nás na pracovišti bylo „normální“, že si pomáháme či poděkujeme nebo že úkoly z porad plníme a někoho to zajímá apod. V tomto bloku se zaměříme na to, jak taková „normálnost“ vzniká, jak ji utvářet a případně jak ji měnit.
Metody výuky: výklad, skupinová práce, samostatná práce, skupinová reflexe.
Jak na náročnější konverzaci – příprava
Náročnějším konverzacím čelíme nejspíš dnes a denně. Určitě k nim bude patřit i ta o záměru měnit nějakou normu. V druhé části se podíváme na to, jak náročnější témata otvírat a kam v nich zaměřovat pozornost, abychom zvýšili pravděpodobnost, že se domluvíme.
Metody výuky: skupinová práce, výklad, řešení modelového a reálného příkladu.
Jak na náročnější konverzaci – praxe
Vyzkoušíme si, jak funguje a působí, když náročnější konverzaci otevřeme více způsoby. Co tvoří rozdíl, co je nám bližší, a budeme hledat naše individuální preference. To vše doplněno o tipy z praxe, protože ne na vše musíte přijít sami.
Metody výuky: skupinová práce, výklad, řešení modelového a reálného příkladu.