Řešení konfliktů v komunikaci s klientem
Setkání s problémovými klienty na úřadě může být náročné a vyžaduje od zaměstnanců úřadu zvláštní přístup. Přijďte načerpat tipy, jak dovést každé jednání k úspěšnému cíli.
Praktický workshop je veden tak, aby co nejjednodušším způsobem posluchačům ukázal cestu, jak lépe a účinněji jednat v každodenních interakcích.
Obsah kurzu:
- Úvod do problematiky
- Kdo jsem já? Moje role, odpovědnosti, pravomoci. Uvědomění si a ukotvení sama sebe do situace
- Kdo je klient? Klientova role a jeho pozice
- Kontext, určení hranic – kde je moje zodpovědnost, kde začíná a končí; kde začíná a končí zodpovědnost klienta
- Komunikace a interakce s druhými
- Proč si nerozumíme? Co brání pochopení situace? Nejčastější komunikační bariéry
- Jak se domluvit – na co kdo slyší, jednoduché schéma
- Problematický klient
- Definice, struktura. Kdo je to problematický klient?
- Jak s problematickým klientem pracovat, komunikovat
- Interaktivní část
- Nácvik různých konfliktních situací
- Sdílení s účastníky ve skupině
- Praktické tipy
Číslo akreditace: A2023/0820-SP/PC/PP/VP