Řešení konfliktů v komunikaci s klientem

Setkání s problémovými klienty na úřadě může být náročné a vyžaduje od zaměstnanců úřadu zvláštní přístup. Přijďte načerpat tipy, jak dovést každé jednání k úspěšnému cíli.
Akreditováno
Komunikace
Měkké dovednosti

Praktický workshop je veden tak, aby co nejjednodušším způsobem posluchačům ukázal cestu, jak lépe a účinněji jednat v každodenních interakcích. 

Obsah kurzu:

  • Úvod do problematiky
    • Kdo jsem já? Moje role, odpovědnosti, pravomoci. Uvědomění si a ukotvení sama sebe do situace
    • Kdo je klient? Klientova role a jeho pozice
    • Kontext, určení hranic – kde je moje zodpovědnost, kde začíná a končí; kde začíná a končí zodpovědnost klienta
  • Komunikace a interakce s druhými
    • Proč si nerozumíme? Co brání pochopení situace? Nejčastější komunikační bariéry
    • Jak se domluvit – na co kdo slyší, jednoduché schéma
  • Problematický klient
    • Definice, struktura. Kdo je to problematický klient?
    • Jak s problematickým klientem pracovat, komunikovat
  • Interaktivní část 
    • Nácvik různých konfliktních situací
    • Sdílení s účastníky ve skupině
  • Praktické tipy 
Číslo akreditace: A2023/0820-SP/PC/PP/VP

Podobné kurzy